▸ Навчання телефонного консультування проводиться двічі на рік: весною (березень) та восени (вересень).
▸ Навчальна програма складається із двох частин: теоретичної (лекційної) та практичної (робота «на кріслах»).
▸ Тривалість навчання - 3 місяці: заняття відбуваються двічі на тиждень у вечірній час по 3 години (можливі суботні «марафони»).
▸ Вік учасників - старше 18 років.
________________________________________________________________________________________________________

Документи, які необхідно подати, для проходження
навчання консультантів «Телефону Довіри»:

    1. Заповнена анкета.
    2. Ксерокопія паспорта (1-2 сторінки та сторінки із пропискою).
    3. Довідка із психоневрологічного диспансеру (м. Львів, вул. Коціловського 30) про те, що не перебуваєте на обліку (якщо Ви з іншого міста - диспансер по місцю прописки); для хлопців – військовий квиток.
    4. Два конверти із зворотною адресою та марками.
    5. Три фото на документи (розміром 3,5см х 4,5см).
________________________________________________________________________________________________________
▸ Усі вищезазначені документи, у період подачі заявок на навчання, потрібно відсканувати (або зробити чітке фото) та надіслати на електронну пошту dovira-1558@ukr.net
▸ Опісля подачі заявки з Вами сконтактуються для призначення співбесіди.
▸ У разі успішного проходження співбесіди, Ви будете запрошені на навчання та повідомлені про перше (вступне) заняття.
________________________________________________________________________________________________________

Цвет фона под заголовком

Відгуки учасників навчання:

2017 р. _________________________________________________________________________________________

Навчальні курси від телефону довіри - це поєднання якісного теоретичного матеріалу, великої кількості годин практики і надзвичайно теплої атмосфери. За декілька місяців, окрім власного досвіду, отримуєш і досвід лекторів та тренерів, які діляться власними висновками і рішеннями.

Це справді добра можливість для як особистісного, так і професійного вдосконалення.

2017 р. _________________________________________________________________________________________

А наші курси Телефонного консультування вже завершилися. Під кінець дня, яка втомлена б я не була, з радістю йшла на них,бо знала, що буде багато всього корисного, відвертого, важливого. В тому ж числі, сама атмосфера курсів надзвичайно ресурсна.

Дякую всім!

2016 р. _________________________________________________________________________________________

Курси ”Тeлeфону Довіри” та волонтeрство в якості консультанта дужe добрe доповнили базову освіту психолога, яка дала мeні добру тeорію в більшості від викладачів-тeорeтиків.

Тут жe заняття проводять спeціалісти-практики (консультанти ”Тeлeфону Довіри” зі значним стажeм, психологи, психотeрапeвти, психіатри, наркологи...), які у своій роботі щодeнно стикаються з людьми та іх життєвими проблeмами. І іх знання та досвід бeзцінні.

Пам'ятаю, у ВУЗі ми вивчали історію психологіі, мeтодику викладання у вищій школі, культурологію, вікову психологію, пeдагогічну... і щe багато-багато направду цікавих та корисних прeдмeтів. Протe нe пам'ятаю, щоби хто-нeбудь розказував нам, з якими конкрeтними запитами можуть звeртатися люди, що потрeбують допомоги і як самe з кожним із цих запитів працювати; як працювати з Людиною; як слухати людину так, щоби дійсно іі чути і т. д. На даних курсах ці та інші прогалини заповнюються. Тут тeорія збагачується практикою.

Є щe один приємний побічний eфeкт навчання та волонтeрства в ”Тeлeфоні Довіри” - нeзважаючи на всі попeрeдні знання та досвід, мимоволі починаєш кращe розути сeбe та інших, а також особливості людських взаємодій.

Рeкомeндую.

2013 р. _________________________________________________________________________________________

Навчання на курсах ТД є дуже цікавим як для психологів, так і для тих, хто нею цікавиться. Використовуються різноманітні вправи, які запам'ятовуються надовго, а ще лекції про актуальні психологічні теми суспільства. Підготовка є інтенсивною і різнобічною, і в приємній атмосфері. Крім теорії, що важливо, є місце для прояву майбутнього консультанта як особистості зі своїм стилем консультування. А це є основним інстументом роботи в подальшому.

Волонтерство на Телефоні Довіри є незрівнянним досвідом і чудовою можливістю розвиватися не тільки професійно, а й реалізовувати свої ідеї та цінності.

2011 р. _________________________________________________________________________________________

Я дуже задоволена, що потрапила на курси!

Інформація, що звучала на курсах дуже цікава і практична. Це можливість навчитись слухати і чути, відчувати іншу людину і максимально ефективно комунікувати з нею. Навчання не завершувалось у приміщенні проведення, а продовжувалось у повсякденному житті. Це можливість для власного росту в компанії однодумців. Багато речей, які я отримала під час курсів, є досі корисними для мене.

Згадую проведений час з великою приємністю. Рекомендую всім.

2011 р. _________________________________________________________________________________________

Навчання телефонного консультування - це прекрасна можливість самовдосконалення та соціальної самореалізації.

Інформативно наповненні лекції (від експертів в своїй галузі) і відшліфування практичних навичок - основа навчання. Окрім цього, різноманітний склад учасників, які охоче діляться безцінним власним досвідом, лише підсилювали бажання працювати у цьому напрямку.

Найголовніше, нас об'єднує спільна мета - допомога ближньому.

Дякую Вам!:)

2009 р. _________________________________________________________________________________________

Осінь 2009 року мені запам'яталась не лише спалахом "свинного грипу" і карантином в університеті, а найбільше саме можливістю пройти навчання консультантів Телефону довіри.

2 осінні місяці, коли інші люди хвилювалися і панікували через грип, я провела цікаво, насичено та по-новому, а також отримала масу ресурсів і позитивного заряду емоцій завдяки курсам телефонного консультування.

Особливо сподобалось, що навчання проходило не просто через теоретичні заняття, а й практичні тренінгові вправи, де кожен міг проявити себе, подекуди побути актором, відчути іншого, побути з різними емоціями та настроями. Навчаючі тренери були справжніми, щирими, компетентними, від них йшла впевненість, що ми прийшли в потрібне місце і потрібний час, і їхній приклад передався мені.

Дякуючи Телефону довіри я зустріла однодумців, почула відомих психологів та психотерапевтів, отримала базу, яка мені пригодилася в подальшому, професійно виросла і усвідомила чому я пішла туди і що хочу робити в подальшому. Особливо хвилюючим був момент очікування на результат: візьмуть мене в консультанти служби чи краще пошукати себе ще десь. Тоді не було так багато варіантів волонтерства, як зараз, кожен з учасників хотів попасти у службу і допомагати людям, сподіваюсь, що кожен із слухачів, як і я, продовжує допомагати в той чи інший спосіб та реалізовує свої мрії.

Курси телефонного консультування для мене - це безцінний досвід, тому раджу кожному, хто хоче саморозвитку, пізнання та вдосконалення пройти таке навчання. Курси консультантів Телефону довіри є захоплюючим та цікавим процесом. Тому вчіться, розвивайтесь, допомагайте! Кожен з Вас є цінним для Телефону довіри - служби, яка працює, допомагає та підтримує.


Зв`язатися з нами можна:

за телефоном
15-58 та +380730938684,

або написати на скриньку:
dovira-1558@ukr.net
________________________
Ми у соцмережах:
facebook