▸ Щоб стати волонтером «Телефону Довіри» потрібно пройти курс спеціалізованого навчання та подальший професійний відбір. Робота консультантів на «Телефоні Довіри» є волонтерською, а відповідно, безкоштовною, та як така, що вимагає від волонтера великої відповідальності, свідомості та забирає багато сил і енергії.
▸ Навчання телефонного консультування проводиться двічі на рік: весною (квітень) та восени (жовтень).
▸ Навчальна програма складається із двох частин: теоретичної (лекційної) та практичної (робота «на кріслах»).
▸ Тривалість навчання - 3 місяці: заняття відбуваються двічі на тиждень у вечірній час по 3 години (можливі суботні «марафони»).
▸ Вік учасників - старше 18 років.
______________________________________________________________________________________
Документи, які необхідно подати, для проходження
навчання консультантів «Телефону Довіри»:

1. Заповнена анкета.
2. Ксерокопія паспорта (1-2 сторінки та сторінки із пропискою).
3. Довідка із психоневрологічного диспансеру (м. Львів, вул. Коціловського 30) про те, що не перебуваєте на обліку (якщо Ви з іншого міста - диспансер по місцю прописки); для хлопців – військовий квиток.
4. Конверт із зворотною адресою та марками.
5. Три фото на документи (розміром 3,5см х 4,5см).
______________________________________________________________________________________
▸ Усі вищезазначені документи, у період подачі заявок на навчання, потрібно відсканувати або зробити чітке фото (окрім, фото та конверта) та надіслати на електронну пошту dovira-1558@ukr.net
▸ Після подачі заявки з Вами сконтактуються для призначення співбесіди. У разі успішного проходження співбесіди, Ви будете запрошені на навчання та повідомлені про перше (вступне) заняття.
______________________________________________________________________________________
Цвет фона под заголовком

Відгуки учасників навчання:

2018 р.______________________________________________________________________________________

Я дуже задоволена і вдячна за можливість проходження навчання на курсах «Телефону Довіри». Це дуже хороша можливість для власного особистісного розвитку.

Під час навчання було прослухано багато інформативних лекцій, зачитаних тренерами, психотерапевтами та психіатрами. Також була чудова можливість спробувати себе та відчути у ролі консультанта, навчитись бути присутнім з абонентом та підтримуючим його. Тим самим є змога покращити та розвинути свої комунікативні здібності. А найголовніше, є можливість справді бути корисним для тих людей, які потребують підтримки, допомоги та просто людської участі.

Дуже задоволена тренерами «Телефону Довіри», які проявили увагу, зацікавлення та надали підтримку кожному учаснику групи, тим самим, створивши дуже затишну та теплу атмосферу.

Велика подяка організаторам та й усім, хто долучений до цієї справи!

2018 р.______________________________________________________________________________________

Я мріяла навчатися телефонному консультуванню на «Телефоні Довіри» ще з 2016 року, але не наважувалася подати документи. Відтоді минуло два роки, за яких я стала більш рішуча і все ж таки зробила це, про що ні разу не шкодувала за час проходження навчання.

Навчання проходило пізнавально, інформативно та корисно. Я ніколи не знала, що буде далі, що ми вивчатимемо на наступному занятті. «Телефон Довіри» для мене був загадкою і ця загадковість викликала ще більший інтерес до навчання та до служби в цілому.

Навчання тут — це гарна платформа для розвитку не лише в професійному, а й в особистісному плані. Тому, навіть не йшлося про те, щоб пропустити якесь із занять. Заняття охоплювало теоретичну та практичну частини.

Тренери і запрошені лектори дали можливість отримати гарну підготовку в затишній, дружній атмосфері. Ясна річ, без осуду, критики, приймаючи кожного тим, ким він є.

2017 р._______________________________________________________________________________________

Толенранте й доброзичливе ставлення до кожного з учасників з боку тренерів та якісний підбір лекторів сприяли тому, що на заняттях було цікаво, затишно та корисно.

2017 р._______________________________________________________________________________________

Завжди хочеться дізнатися щось нове, відвідуючи різні лекції, тренінг і т.д., дуже рідко коли залишаюсь задоволена результатом, але не цього разу. Як завжди, мала страх, що будуть розказувати загальні речі. Радію, що цього разу ситуація не повторилась.

Неймовірно те, що є, справді важлива можливість парктикуватись! Це дуже допомагає у повсякденному житті і не залежить від сфери застосування. Це шанс одразу пізнати різноманітні варіанти розвитку подій. Під час навчання не лише тренери розповідають можливі варіанти вирішення певної ситуації, але й самі учасники навчання! Мабуть, саме цього так завжди бракує. Оскільки навчаються люди різного віку, статусу, освіти, то можна подивитися на певну ситуацію із різних поглядів.

Якщо Ви маєте бажання покращити комунікативні навики та ще більше розширити свій світогляд, то рекомендую відвідати курси від «Тeлeфону Довіри».

2017 р._______________________________________________________________________________________

Навчальні курси від «Тeлeфону Довіри» — це поєднання якісного теоретичного матеріалу, великої кількості годин практики і надзвичайно теплої атмосфери. За декілька місяців, окрім власного досвіду, отримуєш і досвід лекторів та тренерів, які охоче діляться власними висновками і рішеннями.

Це справді добра можливість як особистісного, так і професійного вдосконалення.

2017 р._______________________________________________________________________________________

А наші курси телефонного консультування вже завершилися. Під кінець дня, яка втомлена б я не була, з радістю йшла на заняття, бо знала, що буде багато всього корисного, відвертого, важливого. В тому ж числі, сама атмосфера курсів надзвичайно ресурсна.

Дякую всім!

2016 р._______________________________________________________________________________________

Навчання на курсах «Тeлeфону Довіри» — це просто колосально продуктивне навчання. Лекції та практичні заняття, що взагалі зараз досить важко десь так просто здобути від професіоналів з різних областей психології, наркології, сексопатології, певних напрямків психотерапії та підтримки психічного здоров’я населення в цілому. Все пояснюється дуже доступно, є вільна комунікація між учасниками та лекторами і в цілому дуже тепла атмосфера.

Справді сильно вагалась чи йти туди чи ні, але дуже рада, що наважилась і пішла. Максимально задоволена курсами, ніде більше не отримувала такої систематичної структурованої і підкріпленої практикою бази знань.

Дякую дуже організаторам, Ви робите чудову справу!

2016 р._______________________________________________________________________________________

Курси «Тeлeфону Довіри» та волонтeрство в якості консультанта дужe добрe доповнили базову освіту психолога, яка дала мeні добру тeорію в більшості від викладачів-тeорeтиків. Тут жe заняття проводять спeціалісти-практики, які у своій роботі щодeнно стикаються з людьми та їх життєвими проблeмами. І їх знання та досвід бeзцінні.

Пам'ятаю, у ВУЗі ми вивчали історію психології, мeтодику викладання у вищій школі, культурологію, вікову психологію, пeдагогічну... і щe багато-багато направду цікавих та корисних прeдмeтів. Протe нe пам'ятаю, щоби хто-нeбудь розказував нам, з якими конкрeтними запитами можуть звeртатися люди, що потрeбують допомоги, і як самe з кожним із цих запитів працювати; як працювати з Людиною; як слухати людину так, щоби дійсно її чути і т.д. На даних курсах ці та інші прогалини заповнюються. Тут тeорія збагачується практикою.

Є щe один приємний побічний eфeкт навчання та волонтeрства в «Тeлeфоні Довіри» - нeзважаючи на всі попeрeдні знання та досвід, мимоволі починаєш кращe розути сeбe та інших, а також особливості людських взаємодій.

Рeкомeндую!

2013 р._______________________________________________________________________________________

Навчання на курсах «Тeлeфону Довіри» є дуже цікавим як для психологів, так і для тих, хто нею цікавиться. Використовуються різноманітні вправи, які запам'ятовуються надовго, а ще лекції про актуальні психологічні теми суспільства. Підготовка є інтенсивною і різнобічною, і в приємній атмосфері. Крім теорії, що важливо, є місце для прояву майбутнього консультанта як особистості зі своїм стилем консультування, а це є основним інстументом роботи в подальшому.

Волонтерство на «Тeлeфоні Довіри» є незрівнянним досвідом і чудовою можливістю розвиватися не тільки професійно, а й реалізовувати свої ідеї та цінності.

2011 р._______________________________________________________________________________________

Я дуже задоволена, що потрапила на курси!

Інформація, що звучала на курсах дуже цікава і практична. Це можливість навчитись слухати і чути, відчувати іншу людину і максимально ефективно комунікувати з нею. Навчання не завершувалось у приміщенні проведення, а продовжувалось у повсякденному житті. Це можливість для власного росту в компанії однодумців. Багато речей, які я отримала під час курсів, є досі корисними для мене.

Згадую проведений час з великою приємністю. Рекомендую всім!

2011 р._______________________________________________________________________________________

Навчання телефонного консультування — це прекрасна можливість самовдосконалення та соціальної самореалізації.

Інформативно наповненні лекції від фахівців в своїй галузі і відшліфування практичних навичок — основа навчання. Окрім цього, різноманітний склад учасників навчання, які охоче діляться безцінним власним досвідом, лише підсилювали бажання працювати у цьому напрямку.

Найголовніше, нас об'єднує спільна мета — допомога ближньому.

Дякую Вам!:)

2009 р._______________________________________________________________________________________

Осінь 2009 року мені запам'яталась не лише спалахом «свинного грипу» і карантином в університеті, а найбільше саме можливістю пройти навчання телефонного консультування від «Тeлeфону Довіри».

Два осінні місяці, коли інші люди хвилювалися і панікували через грип, я провела цікаво, насичено та по-новому, а також отримала масу ресурсів і позитивного заряду емоцій завдяки даним курсам.

Особливо сподобалось, що навчання проходило не просто через теоретичні заняття, а й практичні тренінгові вправи, де кожен міг проявити себе, подекуди побути актором, відчути іншого, побути з різними емоціями та настроями. Навчаючі тренери були справжніми, щирими, компетентними, від них йшла впевненість, що ми прийшли в потрібне місце і потрібний час, і їхній приклад передався мені.

Дякуючи «Телефону довіри», я зустріла однодумців, почула відомих психологів та психотерапевтів, отримала базу, яка мені пригодилася в подальшому, професійно виросла і усвідомила чому я пішла туди і що хочу робити в подальшому. Особливо хвилюючим був момент очікування на результат: чи пройду фаховий відбір у службу чи краще пошукати себе ще десь. Тоді не було так багато варіантів волонтерства, як зараз, кожен з учасників хотів потрапити у службу і допомагати людям. Сподіваюсь, що кожен із слухачів, як і я, продовжує допомагати в той чи інший спосіб та реалізовує свої мрії.

Курси телефонного консультування для мене — це безцінний досвід, тому раджу кожному, хто хоче саморозвитку, пізнання та вдосконалення, пройти таке навчання. Курси консультантів «Телефону довіри» є захоплюючим та цікавим процесом. Тому вчіться, розвивайтесь, допомагайте! Кожен з Вас є цінним для «Телефону довіри» — служби, яка працює, допомагає та підтримує.

Зв`язатися з нами можна за телефонами (крім вихідних):

• 1558 (із стаціонарного в межах м.Львова)
• +38(096)-000-1558

Або написати на е-скриньку dovira-1558@ukr.net
(для співпраці).
________________________
Ми у facebook!