«Телефон Довіри слухає Вас»

психологічна підтримка в кризових ситуаціях

Що необхідно, щоб стати волонтером?


Бажаючим потрібно пройти курс спеціалізованого навчання та подальший фаховий відбір. Робота консультантів на «Телефоні Довіри» є волонтерською, а відповідно, безкоштовною, та як така, що вимагає від волонтера великої відповідальності, свідомості та забирає багато сил і енергії.

➲ Навчання телефонного консультування проводиться двічі на рік: весною (березень) та восени (вересень) у м. Львові.
➲ Навчальна програма складається із двох частин: теоретичної та практичної (більш детально можете ознайомитися за посиланням).
➲ Тривалість навчання - 3 місяці; графік зустрічей узгоджується тренерами та учасниками. (! весняні курси 2020 року відбуватимуться по суботах !)
➲ Психологічна/психотерапевтична освіта необов'язкова.
➲ Вік учасників - від 18 років.

За оновленою інформацією про початок набору у навчальну групу слідкуйте на даному сайті та нашій fb-сторінці.

📬 З приводу будь-яких запитань стосовно навчання звертайтеся за номером 068-315-52-63 або пишіть на електронну скриньку dovira-1558@ukr.net

Документи, які необхідно подати для проходження навчання

1. Заповнена анкета.
2. Ксерокопія паспорта (1-2 сторінки та сторінки із пропискою).
3.1. Для жінок – довідка з психоневрологічного диспансеру про те, що не перебуваєте на обліку у психіатра.
У м. Львові за адресою вул. Коціловського, 30; якщо Ви з іншого міста, то у диспансері за місцем прописки.
3.2. Для чоловіків – військовий квиток (усі сторінки).
4. Три фото на документи (розміром 3,5см х 4,5см).

➲ Усі вищезазначені документи, у період подачі заявок на навчання, потрібно відсканувати або зробити чітке фото та надіслати на електронну пошту dovira-1558@ukr.net
➲ Після подачі заявки з Вами сконтактуються для призначення співбесіди. У разі успішного проходження співбесіди, Ви будете запрошені на навчання та повідомлені про перше заняття.

Відгуки учасників навчальних курсів

2019: Навчання пролетіло дуже швидко й залишились лише приємні спогади. Я сумую за нашими заняттями, адже кожного разу було дуже цікаво! Нові знання, практичні навички, здобутий досвід. Неймовірно дружня атмосфера, яку зуміли створити тренери, відчуття теплоти, підтримки та прийняття. На кожну лекцію запрошували різних лекторів, що дало можливість познайомитись з багатьма людьми, дізнатись та навчитись нового. Отримані знання є безцінними, як для практичної професійної діяльності, так і для повсякденного життя. Найголовнішим для мене було - це можливість в безпечній атмосфері відпрацьовувати знання на практиці, не боячись помилки і осуду. Уважність тренерів, їхні поради, слова, підтримка допомогли стати впевненішим в собі, здобути знання та одні з найприємніших спогадів:) Дякую вам!

2019: Я дуже рада, що мені випала нагода навчатися на консультанта «Телефону довіри». Це надзвичайно цікаві та корисні курси, де є баланс теорії і практики. За 3 місяці я дізналася багато нового за, що дуже вдячна чудовим тренерам і лекторам. Для мене дуже цінною була можливість практикуватися в консультуванні і отримувати зворотній зв'язок від групи і тренерів. Саме тому для мене ці курси не лише про отримання знань, але й про особистісне зростання.

2019: Цікаве та інфомативне навчання. Для мене цінним було те, що процес побудований на практичних заняттях. Була можливість поспілкуватись з багатьма людьми, які спеціалізуються в конретній галузі та послухати лекції. Я отримала надзвичайний досвід, який назавжди залишиться зі мною і познайомилась з багатьма цікавими людьми.

2019: Рекомендую курси «Телефону довіри» тим, кого цікавить будь-яке навчання психологічного консультування, незалежно від досвіду і напрямків. Тут Ви зможете отримати якісне, поетапне практичне і теоритичне навчання, яке можна застосовувати в будь-якій сфері життя. Та можливіть долучитись до волонтерської діяльності, яка дозволить отримати неоціненний досвід .

2018: Я дуже задоволена і вдячна за можливість проходження навчання на курсах «Телефону Довіри». Це дуже хороша можливість для власного особистісного розвитку. Під час навчання було прослухано багато інформативних лекцій, зачитаних тренерами, психотерапевтами та психіатрами. Також була чудова можливість спробувати себе та відчути у ролі консультанта, навчитись бути присутнім з абонентом та підтримуючим його. Тим самим є змога покращити та розвинути свої комунікативні здібності. А найголовніше, є можливість справді бути корисним для тих людей, які потребують підтримки, допомоги та просто людської участі. Дуже задоволена тренерами «Телефону Довіри», які проявили увагу, зацікавлення та надали підтримку кожному учаснику групи, тим самим, створивши дуже затишну та теплу атмосферу. Велика подяка організаторам та й усім, хто долучений до цієї справи!

2018: Я мріяла навчатися телефонному консультуванню на «Телефоні Довіри» ще з 2016 року, але не наважувалася подати документи. Відтоді минуло два роки, за яких я стала більш рішуча і все ж таки зробила це, про що ні разу не шкодувала за час проходження навчання. Навчання проходило пізнавально, інформативно та корисно. Я ніколи не знала, що буде далі, що ми вивчатимемо на наступному занятті. «Телефон Довіри» для мене був загадкою і ця загадковість викликала ще більший інтерес до навчання та до служби в цілому. Навчання тут — це гарна платформа для розвитку не лише в професійному, а й в особистісному плані. Тому, навіть не йшлося про те, щоб пропустити якесь із занять. Заняття охоплювало теоретичну та практичну частини. Тренери і запрошені лектори дали можливість отримати гарну підготовку в затишній, дружній атмосфері. Ясна річ, без осуду, критики, приймаючи кожного тим, ким він є.

2018: Неймовірно цікавий досвід, лекції, практичні заняття дуже змістовні. Тренери вміють знайти підхід до кожного. Нові знайомства, які допомогли мені здобути і поділитись своїми знаннями, техніками тощо. Місце, де можна не лише почути структуровану, цінну інформацію, а й місце, де можна її відпрацювати і відчути, що тебе приймають таким, який ти є (принаймі так було зі мною). Пробуйте і успіху Вам!

2018: Дуже цікаві теми лекцій та практичні завдання. Я справді вдячна, що могла отримати цінний досвід як теоретичних знань, так і їх використання на практиці. Окремо хочу виділити доброзичливу та позитивну атмосферу, яку творили і тренери, і учасники. Я почерпнула для себе багато корисної інформації, яка дозволила мені ширше і глибше розуміти потреби та проблеми, з якими може зіткнутися фактично кожен з нас. Якщо вкласти свій досвід навчання у декілька слів, то це будуть: безпека, прийняття, знання, розуміння і зростання. Дякую за можливість навчатися і бути частиною цих курсів!

2018: Хочу звернутись до тих, хто сумнівається чи йти на курси підготовки волонтерів на «Телефон Довіри». Тож можу з впевненістю сказати – не сумнівайтесь! В першу чергу тренери створюють таку атмосферу безпеки і толерантності , в якій Ви себе почуваєте комфортно і енергійно. Часто було, що перед навчанням (коли заняття були в вечірній час) важкий день і мене покидали сили, та переступаючи поріг аудиторії, в якій ми займались, відкривалось «друге дихання»:))) Найцікавіше було те, що усю теорію, яку ми здобували на курсах, можна було використати на практиці. І досвід, який я там отримала, став для мене неоціненним, не тільки для консультацій, а й для повсякденного життя, адже із своїми рідними і друзями теж важливо бути уважними, турботливими і розуміючим. Усім добра!

2017: Навчальні курси від «Телефону Довіри» - це поєднання якісного теоретичного матеріалу, великої кількості годин практики і надзвичайно теплої атмосфери. За декілька місяців, окрім власного досвіду, отримуєш і досвід лекторів та тренерів, які діляться власними висновками і рішеннями. Це справді добра можливість для як особистісного, так і професійного вдосконалення.

2016: Навчання на курсах «Телефону Довіри» - це просто колосально продуктивне навчання. Лекції та практичні заняття, що взагалі зараз досить важко десь так просто здобути від професіоналів з різних областей психології, наркології, сексопатології, певних напрямків психотерапії та підтримки психічного здоров’я населення в цілому. Все пояснюється дуже доступно, є вільна комунікація між учасниками та лекторами і в цілому дуже тепла атмосфера. Справді сильно вагалась чи йти туди чи ні, але дуже рада, що наважилась і пішла. Максимально задоволена курсами, ніде більше не отримувала такої систематичної структурованої і підкріпленої практикою бази знань. Дякую дуже організаторам, ви робите чудову справу.

2013: Навчання на курсах «Телефону Довіри» є дуже цікавим як для психологів, так і для тих, хто нею цікавиться. Використовуються різноманітні вправи, які запам'ятовуються надовго, а ще лекції про актуальні психологічні теми суспільства. Підготовка є інтенсивною і різнобічною, і в приємній атмосфері. Крім теорії, що важливо, є місце для прояву майбутнього консультанта як особистості зі своїм стилем консультування. А це є основним інстументом роботи в подальшому. Волонтерство на «Телефону Довіри» є незрівнянним досвідом і чудовою можливістю розвиватися не тільки професійно, а й реалізовувати свої ідеї та цінності.